[Nayttelyposti] Nayttelyposti-kooste, nide 108, nro 18

Anna Yla-Anttila anna.ylaanttila at gmail.com
Ti 29.toukokuu. 15:21:20 EEST 2012

Hei,

Sinulle ja kaikille muillekin sähköpostilistalla olijoille hyödyllinen
tieto: omaa listatilausta voi säädellä jokaisen listaviestin alareunaan
automaattisesti tulevan linkin välityksellä. Sama sääntö pätee suurimpaan
osaan sähköpostilistoja, jotka olet tilannut. Yksityisten henkilöiden
eronpyyntöjä ei siis tarvitse lähettää kaikkien listalaisten iloksi - niin
kuin me niistä huvitummekin:)

Pahoitteluni tästä häirinnästä & kaunista kesää itse kullekin!

yst. terv. Anna Ylä-Anttila