[Nayttelyposti] Raija Heikkilän näyttely Millä päällä tänään olisin 5-28.9 Porvoon Taidehallissa Taidetehtaalla

Porvoon taidehalli taidehalli at porvoo.fi
Pe 5.Syys. 18:21:02 EEST 2014

Raija Heikkilän näyttely: Millä päällä tänään olisin
Hyvässä maalauksessa on mielestäni arvoituksellisuutta, ajattomuutta, koskettavuutta, kauneutta ja se pitää sisällään koko tarinan. Näitä ominaisuuksia toivoisin löytyvän myös omista maalauksistani. Maalauksen ihmiset, eläimet ja tilat tulevat menneisyydestä, ympärillä olevasta elämästä, mielikuvituksesta, historiasta, sattumasta...  Nimen antaminen maalaukselle on minulle tärkeää.
Viimeiset 16 vuotta olen maalannut ensisijaisesti temperalla.
hiljaa vai lujaa, lähellä vai kaukana, pehmeää vai kovaa, vähän vai paljon, suolaista vai makeaa, onneksi ei tarvitse valita, tahdon molemmat- mitä siis haluan, kaiken ja en mitään

-Raija Heikkilä

PORVOON TAIDEHALLI
BORGÅ KONSTHALL
Yrjö A. Jäntin taidekokoelma/
Yrjö A. Jänttis konstsamling
Taidelainaamo Konsta/ Artoteket Konsta
Galleria Kulma / Galleri Hörnan

Taidetehdas, Läntinen Aleksanterinkatu 1/
Konstfabriken, Västra Alexandersgatan 1
06100 Porvoo / Borgå

Puh./ Tel. 040 73 41 73

http://www.taidetehdas.fi/fi/tapahtumat/180-nayttelyt

http://www.porvoo.fi/fi/palvelut/kulttuuri/nayttelyt_ja_kuvataide

Lisätietoja Nayttelyposti-postituslistasta