[Nayttelyposti] Mika Waltarin Hyvinkää -näyttelyssa tapahtuu

Tuominen Kristiina Kristiina.Tuominen at HYVINKAA.FI
Ma 10.Loka. 15:46:01 EET 2008

23.12.2008 asti

Mika Waltarin Hyvinkää

- kirjallinen kaupunki

AVOINNA ma - pe 11 - 16, ke 11 - 18, la 11 - 15  (suljettu la 6.12)

Näyttelytila Villan Voimala, Wanha Villatehdas,

Tapahtumakalenteri

Marraskuu

ke 12.11. * klo 17.00 yleisöopastus

ke 19.11. * klo 10.00 yleisöopastus

ke 26.11. * klo 17.00 yleisöopastus

Joulukuu

ke 3.12.

* klo 17.00 Yleisöopastus

* klo 18.00 "Minä olin niin nuori ja kiihkeä"

Nuoren Voiman Liiton Hyvinkään Siipi Ry:n lukutuokio.

ke 10.12.

* klo 17.00 Yleisöopastus

* klo 18.00 "J-u-ju-n-a-na-JUNA"

Nuoren Voiman Liiton Hyvinkään Siipi Ry:n lukutuokio.

pe 12.12.

 *  Näyttely avoinna klo 10.00 - 18.00.

Lisäksi näyttelytilassa "Lämpimät sydämet - pehmeät kivet" huovutustyöpaja kaikenikäisille. (huom. lapset aikuisen seurassa)

la 13.12.

*  Näyttely avoinna klo10.00 - 16.00.

Lisäksi näyttelytilassa "Lämpimät sydämet - pehmeät kivet" huovutustyöpaja kaikenikäisille. (huom. lapset aikuisen seurassa)

*  klo 13.00 Yleisöopastus

ke 17.12.

* klo 18.00 "Omaan ajatteluun"

Nuoren Voiman Liiton Hyvinkään Siipi Ry:n  lukutuokio.

ma 22.12.

* klo 12.00 Yleisöopastus

ti 23.12

* klo 12.00 Yleisöopastus

Yleisöopastuksiin ja tapahtumiin VAPAA PÄÄSY

Lisätietoja Nayttelyposti-postituslistasta